Veelgestelde vragen

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst. Wanneer wordt deze verzonden?
We doen ons best om artikelen zo snel mogelijk te verzenden. Houd rekening met een productietijd van 4-7 dagen voor uw bestelling. De gemiddelde levertijd bedraagt ​​3-9 dagen.
Trackingnummers worden 3-5 dagen na verzending van uw bestelling bijgewerkt. Als u na 7 werkdagen nog geen trackingnummer heeft, kunt u ons een e-mail sturen.

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling. Kan ik deze retourneren? Wat als er een probleem is?
Raadpleeg het retour-/restitutiebeleid

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Raadpleeg het retour-/restitutiebeleid

Ik heb een onjuist adres ingevoerd. Wat moet ik nu doen?
Als u een verkeerd gespeld of automatisch ingevuld adres heeft, kunt u dit eenvoudig bevestigen door te reageren op uw orderbevestigingsmail. Controleer nogmaals of het opgegeven adres onjuist is en laat het ons dan per e-mail weten. Als het opgegeven adres onjuist is, kunnen we het binnen 24 uur wijzigen naar het juiste adres. Na 24 uur na een onjuiste opgave vindt er geen restitutie plaats.

Hoe lang duurt de verzending?
De verzendtijden variëren omdat we wereldwijd verzenden vanuit verschillende distributiecentra, afhankelijk van uw locatie. De gemiddelde verzendtijd bedraagt ​​3-9 werkdagen.

Ik heb een vraag die nog niet beantwoord is. Kunt u mij helpen?
Absoluut! Stuur ons een e-mail en we helpen u graag verder.
We ontvangen veel e-mails. Wilt u snel antwoord? Voeg dan uw bestelnummer toe en beschrijf het probleem duidelijk. Bedankt.